Αναγνώστες

27 Σεπ 2010

Καλο χειμωνα...

Ας ετοιμαστούμε να τον υποδεχτούμε.. Όσες ασχολείστε με το ράψιμο,   ξεκινήστε .. Βρείτε τα  πατρόν, αγοράστε υφάσματα, ξεσκονίστε την ραπτομηχανή..
Επισκέφτηκα πριν λίγες μέρες τα καταστήματα που αγοράζω τα υφάσματα μου , και ενθουσιάστηκα, με τα χρώματα, τα σχέδια,
Ανασκουμπόθηκα , έραψα την πρώτη  για φέτος , χειμερινή τσάντα. ..και έπεται η συνέχεια.






ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ


Περιγραφή ;  καφέ χρώμα , ήμι-τσαλακωμένο ύφασμα, ύψος 40 εκ.,  φάρδος  32 εκ. επάνω και  43 εκ .κάτω, εσωτερική επένδυση με τσέπες. Διαθέτει  ταινία velcro (αυτοκόλλητη ) για το κλείσιμο.
 Αξεσουάρ = Καρφίτσα λουλούδι, χειροποίητη

Κωδ. 108, τιμή 45, στοκ=1

2 σχόλια:

Penelope είπε...

Μεγάλο πράγμα να "πιάνουν" τα χέρια του ανθρώπου. Εμένα με ραψίματα (στα βασικά μόνον) και πλεξίματα μην με ανακατώνετε, αλλά να εκφράζω τον θαυμασμό μου μπορώ :-))

RIRI είπε...

Πηνελόπη μου, ενα μόνο θα σου πώ... πρίν 2 χρόνια δεν ηξερα να ράψω ουτε κουμπί. Ολα ξεκίνησαν οταν σταμάτησα να δουλεύω..Αρχισα να γεμίζω τον χρόνο μου με οτι μου προκαλούσε ευχαρίστηση. Η τσάντα προέκυψε επειδή το λατρεύω σαν αξεσουάρ και δές τ'ωρα...Γι αυτό ..περίμενε,μπορεί να "τόχεις" και να μην το εχεις ανακαλύψη ακόμα.
ΦΙΛΆΚΙΑ

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver