Αναγνώστες

22 Ιαν 2011

AND THE WINNER IS……

101_1524N
Καλημέρα σας ,και Χρόνια Μου πολλά……Ναι, τον φορτώθηκα πάλι τον χρόνο ,θέλοντας και μη……Δεν βαριέσαι…πράγμα που δεν μπορείς να αλλάξεις, μην το πολυσυζητάς…..
Να σας κεράσω πρώτα..
101_1740nnn
Ένα ωραίο γλυκάκι που έφτιαξα,  και ένα ποτηράκι  Μοscato D’Asti
3154835327_74976d8c96
και να προχωρήσω  στην κλήρωση…

ShabbyBlogsWinnerPicννν
20 
Random numbers generated Jan 23 2011 at 0:57:13 by www.psychicscience.org 
Free educational resources for parapsychology, psychical research & mind magic.

Ο αριθμός 20 στα σχόλια είναι η γλυκιά μας  ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ!!!!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!!!εύχομαι ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΘΕΙΣ!!!!!
H  συνεννόηση για την αποστολή με mail..ως συνήθως!!!
Φιλάκια σε ολες!!!!!!
(μη μου πικραθείτε που δεν κερδίσατε οι υπόλοιπες, πολύ σύντομα  θα ..επανέλθω  με μια καινούργια τσαντούλα!!!)


ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ, Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΨΗΦΙΖΕΤΕ !!!!(ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΜΕ, ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΜΕ)))ΧΑΧΑ!!!

14 σχόλια:

Marina είπε...

Να τα χιλιάσεις!!! Όση η ομορφιά της κατασκευής σου, τόση η γλυκα της ψυχής σου!!! Να'χεις πάντα υγεία, να μεγαλώνεις ένα χρόνο γερή και δυνατή και να το χαίρεσαι!!!
Συγχαρητήρια γλυκιά πουαντερί!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα! Πάντα με υγεία και όρεξη για δημιουργία και πάντα με υπέροχα αποτελέσματα!
Σε φιλώ!

Unknown είπε...

Πολύχρονη γλυκιά μου φίλη!!!! Εύχομαι να τα χιλιάσεις, να είσαι ευτυχισμένη, υγιής και χαρούμενη μαζί με όλους όσους σε αγαπούν και αγαπάς!!! Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου μέσα απο την καρδιά μου!!! (και φυσικά χάρηκα που την κέρδισε η γλυκιά πουαντερί....αν και θα προτιμούσα να την κέρδιζα εγώ χα χα χα)
Φιλιάααααααα

Νίκη είπε...

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΑ! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΔΩΡΟ, ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να τον χαίρεσαι τον χρόνο!
Να σου φερθεί καλότροπα όπως σου αξίζει!

Η πουαντερί να πλέξει ασορτί καπελάκι με την τσάντα! Μισής ώρα δουλειά είναι για το τερατάκι!

Φιλιά και ευχές!!!!!

SpIrToKoYto είπε...

Χρόνια Πολλά και γελαστά κι από δω,τα επίσημα στα έδωσα δίπλα στο γλυκό σου...
Φιλιά και συχαρίκια στη τυχερούλα τη πουαντερί που κέρδισε την υπέροχη τσάντα σου,πάντα τέτοια τυχερά να της πεις από μέρους μου...
για το τέλος,έχω να σου πω πως ψήφισα:
ΡΙΡΙ δαγκωτό...
φιλιά,αγκαλιές,ευχές και χαμόγελα..-:))

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά!Να τα Χιλίασεις! και να έχεις ότι επιθυμείς!!

Table Rouge είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!! Τα χρόνια που περνούν ευτυχισμένα είναι χρόνια που προσθέτουν στην ψυχή μας και όχι στην ηλικία μας, και γι΄αυτό δεν μας βαραίνουν!! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να έχεις κοντά σου πάντα πρόσωπα αγαπημένα!!

Ανώνυμος είπε...

Στην εορτη σου εστειλα
της σκεψης μου τ'αηδονια
να σου ευχηθουν Χρονια Πολλα
και ευτυχισμενα χρονια!!!!!!!!!!!!!!
Συγχαρητηρια!!! παντα κερδισμενη!!! στην γλυκια μας πουαντερι!!!!!!!!!!!
Μαρια!!!

Kiki είπε...

Να είσαι πάντα καλά Ριρή μου... να ομορφαίνεις τις μέρες μας με τις δημιουργίες σου... και να γεμίζεις με χαρά όσους καταφέρνουν να αποκτήσουν μία από αυτές!!!
Συγχαρητήρια στην τυχερή Πουαντερί!!!

πουαντερι είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!! αυτη την φορα στην σωστη ωρα και μερα ε; χα!χα!

Καλα δεν το πιστευω οτι κερδισααααα!!!! σε ευχαριστω πολυ, τρεχω να σου δωσω στοιχεια να μου την στειλεις!!!! απαπα!!!πολυ χαιρομαι.

ιρινι είπε...

Φίλες μου, σας ευχαριστώ ΟΛΕΣ πολύ-πολύ για τις ευχές σας!!!!!Πέρασα πολύ καλά σήμερα, το μόνο πρόβλημα ειναι οτι εχω 10 ειδών γλυκά δίπλα μου, τα βλέπω και δεν μπορώ λόγω δίαιτας να τα αγγίξω!!!
Για να ξεδώσω, τρέχω στην ραπτομηχανή μου!!!!!
Φιλια πολλά!!!!!!

el.mar είπε...

Χρόνια πολλάαααααααα!!!!!!!!!
Να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!!!

olivetreegirl είπε...

Πολύχρονη!!!!!! Πάντα ευτυχισμένη, υγιής και τόσο δημιουργική!!! Με γεια της της Πουαντερίτσας μας!!!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver