Αναγνώστες

9 Ιαν 2011

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ..ΑΛΛΑΖΕΙ..

101_1298
Αναρωτιέμαι  γιατί είχα αγοράσει ΡΟΖ χρώμα πουλόβερ!!!
Δεν θυμάμαι να το φόρεσα ποτέ!!!
Και μέσα στο πνεύμα της ανακύκλωσης, παίρνω το ψαλίδι μου…
101_1299
έκοψα κατά μήκος μέχρι επάνω,  και φάρδος  29 πόντους.
Βέβαια το σχέδιο με τις πλεξούδες είναι μόνο στην μπροστινή πλευρά, αλλά αυτό που σκέφτομαι να φτιάξω,  θα καλύψει την πίσω πλευρά!
ενώνω τα δυο κομμάτια , δηλαδή όλο το μπροστινό με το σχέδιο, και το μισό από την πίσω πλευρά
101_1301
Διαπιστώνω ότι αφήνει ξέφτια… Παίρνω το βελονάκι μου με ροζ (μπλιαχ) μαλλάκι..
101_1302
Το πλέκω γύρω-γύρω , και το τυλίζω  στο λαιμό μου!!
101_1309
Αργότερα βρίσκω αυτο το ροζ πιαστράκι με τα τριανταφυλλάκια της κόρης μου…
101_1314101_1316
Ξηλώνω τα τριαντάφυλλάκια και τα ράβω στο κασκόλ!
Έτσι φαίνεται  ωραιότερο!.. Βεβαίως δεν είναι για μένα , αλλά για την νεαρή κόρη μιας καλής φίλης!!
και μένει αυτό το κομμάτι,
101_1414
Εδώ δεν έχω να κάνω και πολλά πράγματα…
Βάζω επάνω το κινητό , και κάνω ένα διάγραμμα γύρω-γύρω,
101_1415101_1416
Γαζώνω από την ανάποδη μεριά…
101_1417
Βρήκα αυτά τα λουλουδάκια από μία μπομπονιέρα
101_1418
Κόβω τα κοτσάνια, και τα ράβω!
101_1419101_1425
Έμεινε μόνο ο λαιμός από την μπλούζα….. ίσως γίνει βραχιολάκι!!!!

12 σχόλια:

spoon_n_love είπε...

Aχ αχ θα μας τρελάνεις βρε κορίτσι μου μα τόσο χρυσοχέρα!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΕΕΕ!ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ....ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ...ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

Kiki είπε...

Συμφωνώ με τη Λούρδη... δεν σε προλαβαίνουμε πια!!! Με κάνεις και ζηλεύω.... Αμ, κι αυτό το βελονάκι που δεν το κατάφερα ποτέ;;; Μπράβο Ριρή μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλα εισαι φοβερη...για αλλη μια φορα θα στο πω υπεροχες και αυτες οι δημιουργιες σου,το κασκολ που ειναι σαν γιακας,αλλα και η θηκη του κινητου εγινε φοβερη,ανυπομονω να δω και το βταχιολακι που θα φτιαξεις!!!Χιλια μπραβο σου,για τις ιδεες σου και που τις μοιραζεσαι μαζι μας!!!!!Μαρια!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Tέλειες οι μετατροπές!!! και η θήκη μου άρεσε πολύ!!!

Unknown είπε...

Τι να πω βρε κορίτσι μου με έχεις αφήσει άφωνη και πάλι!!!! Εννοείται οτι θα το δω στην ανακύκλωση πραγματών ε? χα χα χα

Φιλιαααααααα

Unknown είπε...

Καλά τι να πω!
Δεν έχω λόγια πια...
Υπέροχο!

πουαντερι είπε...

ποσο ξεφτυλα θα γινω αν τους ρωτησω αν τα φορανε αλλιως να τα παρω ολα πισω;;;;;

ιρινι είπε...

Φίλες μου Καλησπέρα, σας Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια!!!!Θα ηθελα να απαντήσω σε κάθε μία ξεχωριστά..αλλα δεν προλαβαίνω...εχω πέσει με τα μούτρα ..στην δουλειά!!!Εχω βάλει πολλά πράγματα στην μέση , και ευελπιστω αυτή
την εβδομάδα να μπορέσω να σας δείξω κάποια απ΄αυτά!!
Κάνω μια εξαίρεση για την πουαντερί, να της πώ...ζήτα τα πουλόβερ σου πίσω!!!!εχουμε πολλά να κάνουμε!!!!

Teteel είπε...

Καλά, είσαι απίστευτη, λέμε!!!

Τι φαντασία είναι αυτή!

Ειρηνη Σ είπε...

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α
εισαι απιστευτη !!!!!!

evita είπε...

Eisai apla apisteuti!!!xairomai pou kataferneis k vriskeis xrono na kaneis auta ta wraia pragmatakia!!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver