Αναγνώστες

17 Φεβ 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ!!!!!!!

get_together
Η συνάντηση μου με την lourdi, τα σχόλια σας και τα e-mail που έλαβα, ήταν  που με έκαναν να πάρω την απόφαση να σας απευθύνω αυτή την πρόσκληση!!!

Η αγάπη μου για οτιδήποτε χειροποίητο είναι η αιτία ύπαρξης αυτού του blog που έχετε όλες σας αγκαλιάσει με αγάπη, και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό!!!

Εκείνο όμως που μου δίνει απεριόριστη χαρά , είναι να μαθαίνω και να ..μεταφέρω την  γνώση μου σε  αυτούς που  την χρειάζονται!!!!

Διαπιστώνω ότι δεν είμαι η μόνη που έχει αυτή την επιθυμία, είμαστε ΠΟΛΛΕΣ  και δεν ξέρουμε η μια την άλλη, στην ίδια πόλη!!!

Τι θα λέγατε λοιπόν , να οργανωθούμε??? Φανταστείτε να συγκεντρωθούμε, να ιδρύσουμε ένα  …club  γυναικών με τα ίδια ενδιαφέροντα,και χόμπι, να ανταλλάζουμε τις γνώσεις μας, να δείχνουμε στα πιο νέα παιδιά που δεν έχουν την ευκαιρία να γνωρίζουν τεχνικές , να χαλαρώνουμε ,να πίνουμε τον καφέ μας ….στο δικό μας χώρο!!!!! Έχω σκεφτεί αρκετά πάνω σε αυτό, αλλά για να υλοποιηθεί η ιδέα ,χρειάζεται η βοήθεια όλων μας!!!

Η πρώτη μας συνάντηση στις 5 Μαρτίου, θα έχει σκοπό να γνωριστούμε, και μετά βήμα-βήμα, θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε!!

Η πρόσκληση απευθύνεται σε όλες  τις κυρίες (ανεξαρτήτου ηλικίας) μου μένουν στο Ηράκλειο, ή κοντά στο Ηράκλειο, αγαπούν να δημιουργούν ( δεν μας ενδιαφέρει το αντικείμενο, απλά να είναι χειροποίητο) , και που έχουν όρεξη  για όλα όσα  ανέφερα πριν!!!
Εγώ απευθύνω από δω πρόσκληση στα άτομα που ξέρω ότι μένουν Ηράκλειο, έχουν δείξει ενδιαφέρον για να γνωριστούμε και με την σειρά σας..διαδώστε το !!!!!
LOURDI
ΑΝΕΡΑΙΔΑ
ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΟΛΑΙΝ
KIRA
VITA
λΕΛΕΝΗ
ΑΝΩΝΥΜΗ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΙΣΑ (δεν ξέρω το ονομα σου…)
ΜΑΙΡΗ (από το κατάστημα  ΜΑΙΡΗ-ΠΟΠΗ)
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Δηλώστε συμμετοχή για την  πρώτη μας συνάντηση 5 Μαρτίου στο
e-mail

Αν δεν υπάρχει ανταπόκριση , απλά θα μείνη ενα ονειρο……!!!!!
204253kfi2a9aer3

39 σχόλια:

Marina είπε...

Να το...να το...!!! Χωρίς να το καταλάβεις Ριρίκα μου, μέσα στη στεναχώρια μου που δε μπορώ να έρθω ενώ το θέλω απεριόριστα, μου βρήκες το αγαπημένο μου μαγαζί με σχέδια βελονάκι! Είναι το ΜΑΙΡΗ ΠΟΠΗ!!! Οταν θα βρεθείτε με το καλό πες τους ότι τα σχέδιά τους έφτασαν μέχρι το Βέλγιο! Και την αγάπη μου γιατί χωρίς να το ξέρουν είναι και αυτό το μαγαζί όπου βρίσκω μικρούς θησαυρούς,ένας ακόμα λογος που αγαπώ την Κρήτη!!!

ιρινι είπε...

Μarina,
θα τους το πω Μαρίνα μου!!!Η κ. Μαίρη ειναι φίλη, ανταλάζουμε ..γνώσεις!!!
Θέλεις να σου στείλουμε σχέδια???αν ναι, προσδιόρισε μου τι περίπου θέλεις!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Ειρηνη Σ είπε...

RIRI μακαρι να γινει πραγματικοτητα η σκεψη σου
και μακαρι να ειμουν και εγω εκει
μπραβο μπραβο μπραβο

Ανεράιδα είπε...

Πολύ πολύ ωραία ιδέα!! Εννοείται ότι είμαι μέσα για την πρώτη συνάντηση (ελπίζω να μην τύχει κάτι...) Σου εχω απόλυτη εμπιστοσύνη, αν μπορέσει να οργανωθεί κάτι τέτοιο, μόνο εσύ θα μπορούσες να το κάνεις!!

Όσο για τη στολή, μου την είπες, ε; χαχα
Θα ψάξω να σου βρω μια καλή (και δύσκολη χιχι) να φτιάξεις.....

λΕλένη είπε...

Στα λόγια μου έρχεσαι, Ριρή μου!!!! Πραγματικά η ιδέα του να δημιουργήσουμε κάτι μαζί μετά την πρώτη γνωριμία είναι υπέροχη!!! Φυσικά και δηλώνω συμμετοχή!!! Το μόνο που κρατάω ως επιφύλαξη είναι ότι το συγκεκριμένο Σάββατο είναι του καρναβαλιού και ενδέχεται να δουλεύω! Όμως θα ξέρω σύντομα!!!

Μαiρη είπε...

Αχ και να ήμουν στο Ηράκλειο!!!

Mαρία είπε...

Σας ζηλεύω πολύ όσες μένετε Ηράκλειο!!!

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

κορίτσια ζηλεύω, εκτός αν αποφασίσω
να έρθω Κρήτη. Είναι πολύ ωραία
ιδέα να δημιουργήσετε μια ομάδα.
έστω και για παρέα.
Καλή αρχή!!!!!!!!!!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ!!
ΦΙΛΙΑ!!

Unknown είπε...

ax riri μου
πόσο θα ήθελα να έρθω!
ελπίζω να περάσετε καλά!
Φιλάκια!

πουαντερι είπε...

Α!!!! τωρα τι να σου πω; πολυ θα το ηθελα και εγω ολο αυτο λες να τους το ξανα προτεινω; καποτε το ειπα μα δεν πηρα απαντηση ισως δεν ειχε οριμασει το θεμα.
Μπραβο σε ολη την απιθανη ιδεα σου!!! καταπληκτικη εισαι.

Αυτο το εκανε καποτε η μαμα μου με αλλες φιλες της(7 το συνολο)καθε Πέμπτη και σε αλλο σπιτι με τα εργοχειρα τους ειχε γινει τροπος ζωης και σωστη ιεροτελεστία ο καφες τους.
Ευχομαι να γινει πραγματικοτητα κοριτσια!!!!!!

Teteel είπε...

Ζηλεύω!!!!
Πολύ ωραία η ιδέα σου, μακάρι να γίνεται μια τεράστια συντροφιά!

NANTIA είπε...

Θα πω κι εγώ σαν τη Μαίρη: αχ και να ήμουν στο Ηράκλειο!!! Εύχομαι να το καταφέρετε και να κάνετε μια καλή αρχή! Και μην ξεχνάτε να μας μεταφέρετε το κλίμα και τις ιδέες σας και σε μας τις μακρινές...!
Τα φιλιά μου!

althea είπε...

θα ήθελα και γω να έρθω αν δεν μου τύχει κάτι εκείνη την μέρα θα μου άρεσε να γνωριστούμε. Θα περιμένω λεπτομέρειες συνάντησης.Εγω βέβαια δεν εχω κάτι σπουδαίο να δείξω απλα μ'αρέσει οτιδήποτε ειναι σχέτικο με χειροτεχνεία είμαι στα σχέδια του πρώτου μου blog

althea είπε...

είμαι η ανώνυμη ηρακλειώτισα για να συστηθώ

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Τι ακριβώς εννοείς "εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση";;;; Είναι τέλεια ιδέα! Εγώ είμαι μαζί σου και να σου πω την αλήθεια ήταν και δική μου σκέψη εδώ και καιρό. Θα σου στείλω και e-mail. Μένω Ζωγράφου, αλλά μετακινούμε σχετικά εύκολα. Ότι βοήθεια χρειάζεσαι, πες μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χαίρομαι όταν ακούω τέτοιες προτάσεις, αν ήμουν κοντά σας σίγουρα θα πρωτοστατούσα.

SpIrToKoYto είπε...

ουουυυαααααααααααααααααααα....
( για όσους δεν κατάλαβαν,κλάμα ήταν...)

Κατερινα είπε...

riri και εγω μεσα δεν ειχα καταλαβει ποσες Ηρακλειωτισες ειμαστε εγω ειμαι απο Μαλια..οσο για την Ποπη απο το γνωστο καταστημα εχω την τιμη να ειναι και δικια μου φιλη...αλλα δεν βολευει η ημερομενια ειναι το καρναβαλι που γινεται στα Μαλια.Τελος παντων να βρεθουμε να γνωριστουμε!!!περιμενω!!

Unknown είπε...

Riri!!!! τέλεια ιδέα!!! εννοείται είμαι κ εγώ μέσα!!!
.....για την συγκεκριμένη ημερομηνία δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω....
θα είναι εδώ η φοιτητριουλα κόρη μου......θα σου στύλο email....
τα λεμέ !!! φιλιά!!!!

ιρινι είπε...

Ειρήνη Σ,
θα το προσπαθ'ησω , και ελπίζω να υπάρχει ανταπόκριση, και βεβαίως μακάρι να μπορούσες να μας συντροφεύσης!!!

ιρινι είπε...

Ανεράιδα,
Εννοείται οτι θα φροντίσης να μην τύχει τίποτε!!!!
φιλιά!!

ιρινι είπε...

λΕλένη,
Αλλαξα την ημερομηνία, ελπίζω τώρα να μπορείς!!!Θα τα πούμε κι αργότερα!!!
Φιλιά!!!

ιρινι είπε...

Μαίρη,
Αχ καί νάσουν Μαίρη μου, τι καλά που θάτανε (μηπως μου εδειχνες και την κάλτσα!!!) χαχαχα!!
Φιλιά!!!

ιρινι είπε...

icon-art,
Μακάρι να μπορούσες να ησουν μαζί μας!!!!!!!!
Καλό βράδυ!!!

ιρινι είπε...

3el-lifecoatching
μήπως να το σκεφτής καλύτερα???Γιατί να μην μετακομίσης???
Μια χαρά θα περάσουμε!!!
Καλο βράδυ!!

ιρινι είπε...

lourdi-lourdaki,
περιμένω τηλέφωνο, Φιλάκια!!!

ιρινι είπε...

Chris,
Eπίτιμο πρόεδρο θα σε χρήσω!!!
χαχαχα!!!!
Φιλιά!

ιρινι είπε...

πουαντερί,
να το προσπαθήσης ξανά!!!Τώρα ειμαστε πολλές, δεν μπορεί...θα ανταποκριθούν!!!
Αυτό με την μητέρα σου..κάτι μου θυμίζει!!!!!!!!

ιρινι είπε...

Teteel,
Ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!
Καλό βράδυ!!

ιρινι είπε...

ΝΑΝΤΙΑ,
Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί , αλλά εγώ θα επιμένω μέχρι να μας ..συσπειρώσω!!!
Φιλάκια!!

ιρινι είπε...

Αlthea,
θα χαρώ πάρα πολύ να σε γνωρίσω!!!
Μην ξαναπείς...δεν εχω τίποτα να σας δείξω!!!! Την παρέα σου θέλουμε, και διάθεση να δημιουργούμε ολες μαζί!!!
Το ραντεβού ανανε'ωθηκε για 12 Μαρτίου,
θα σας το υπενθυμίσω 1-2 μέρες νωρίτερα!!!

ιρινι είπε...

EVAGELIA VRETTOU,
Νάσαι καλά χρυσό μου!!!..ασε να δούμε πως θα πάαει, και βεβαίως θα ηταν πολύ καλό να μας επισκέπτεσαι που και πού!!!!
Φιλάκια

ιρινι είπε...

Αχτίδα,
Αυτή η απόσταση..!!!.. Τι να κάνουμε ομως??θα σας ενημερώνω για οτι κάνουμε!!!
Φιλιά!!!

ιρινι είπε...

spIrToKouto,
Συμπεθέρα μην κλαίς, στο εχω ξαναπεί, εσυ στην Κρήτη θα καταλήξης , γι αυτό ελα νωρίτερα!!!!
Φιλάκια!!!

ιρινι είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ,
σου αφησα σχόλιο στο blog σου, γιατί ηθελα και να σε γνωρίσω!!!
Θα τα πούμε απο κοντά!!!

ιρινι είπε...

majia,
ε και βέβαια εισαι μέσα!!!!θα τα πούμε σύντομα!!!!
φιλιά!!!

χρυσάνθη είπε...

Riri μου, διάβασα για σένα στην ανάρτηση της MariaZ,και σε επισκέφτηκα!Ενδιαφέρον σπιτάκι!!!! Καλώς σε βρήκα!!!!Πολύ όμορφη η ιδέα σου για συναντήσεις με ανθρώπους ιδίων ενδιαφερόντων!!Μακάρι να ευοδώσει!!!!!!!Ηδη γράφτηκα στη σελίδα σου και σε πρόσθεσα στη δική μου http://chrysanthisart.blogspot.com/
Φιλάκια!!!!!

ιρινι είπε...

χρυσάνθη
(τι ωραίο ονομα!!!), καλώς ορισες στην παρέα, και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver