Αναγνώστες

14 Ιουλ 2011

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ……

 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2405249/handmade-bags-by-riri?claim=twxundc35qh">Follow my blog with Bloglovin</a>

 

Εγώ με το κόσμημα δεν ασχολήθηκα ποτέ….παρά μόνο αν είχε να κάνει με ύφασμα!Μου ήταν αρκετό να θαυμάζω τις δικές σας δημιουργίες και  αν κάτι μου άρεσε πολύ,   μου το..στέλνατε!!!

Μέχρι που είδα σε ένα κατάστημα ένα βραχιόλι πλεγμένο με σύρμα και χάνδρες και ξετρελάθηκα!!!!Η τιμούλα του..ελαφρώς τσουχτερή!!!Και τότε πήρα την απόφαση να ασχοληθώ!!!

Δυό  μέρες είμαι κλεισμένη σπίτι και προσπαθώ να βγάλω άκρη!!!!έψαξα στο Internet, ρώτησα την αγαπημένη μου κ. Μαίρη (φοβερή δασκάλα) αλλά αυτά που έφτιαχνα ..δεν με ικανοποιούσαν!!!
Μέχρι που τελικά ..τα κατάφερα!!!!

Αυτά είναι λοιπόν τα “έργα “ μου, στην πρώτη μου προσπάθεια  και πιστεύω αν ασχοληθώ περισσότερο ίσως τα καταφέρω καλύτερα!
101_2330
101_2329
101_2331
101_2332
101_2333
101_2336
Να λάβετε υπ’ όψη σας ότι δεν είχα χάνδρες, και χρησιμοποίησα ότι είχα από παλιά κολιέ….
25i6tci-1-1
ΕΣΕΙΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ GIVEAWAY  ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΟΎΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ, ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ
101_2267_thumb[1]

 

 

http://ririfotiadi.blogspot.com/

27 σχόλια:

Ειρηνη Σ είπε...

ειναι ολα υπεροχα
γεια στα χερια σου

Aliki είπε...

ουάου!!!!είναι φοβερά!!!!μπράβο σου!

Froghall είπε...

Foberi prospatheia, bravo, poli talento :)

Unknown είπε...

αυτο καλη μου δεν ειναι "προσπαθεια" ειναι παρα πολυ καλο αποτελεσμα.. χιλια μπραβο .. μου αρεσαν πολυ κ μου δινεις ιδεες κ μενα , να σαι καλα

alias είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΟΥΑΟΥ!!!ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΛΕΣ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ

althea είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ???ΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ HOBBY

Ελευθερία είπε...

πω πω... ειναι ολα υπέροχα!!! πολύ δουλεια πολύ καλή προσπάθεια!!!

Νίκη είπε...

Εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!! Πόσο δύσκολο είναι να πλέκεις σύρμα το φαντάζομαι. Όλα είναι πανέμορφα, ειδικά τα δυο πρώτα !!!
Μπράβο, μετά από τέτοια αρχή θα υπάρχει σίγουρα λαμπρό μέλλον!!

ikaxela είπε...

το' χεις καλέ...!

el.mar είπε...

Μ'αρέσουν πάρα πολύ!!!
Μπράβο σου βρε Ριρή...είδες αμα πιάνουν τα χέρια σου!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!

Ειρήνη είπε...

Μα τι υπέροχα πραγματάκια έφτιαξες!!!
Φανταζόμαστε τι θα μας δείξεις στην πορεία δηλαδή!!!
Φιλιά!!

SpIrToKoYto είπε...

δηλαδή συμπεθέρα,έτσι και ήξερες τί θα έφτιαχνες...????

Rena Christodoulou είπε...

ΡΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ , ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

πρώτη προσπάθεια!?!?!?!?!?!? ανυπομονώ να μας δείξεις την δεύτερη......!!!!
Ριρη μου μπράβο!! μπράβο!!!
είναι όόόόλα υπέροχα!!!!!!
ιδικά το βραχιόλι!!!!!!
αυτό στη δεύτερη φώτο!!!! είναι πολύ πρωτότυπο!!!!...και.... σούπερ ουαου!!!!!
...κ εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα με το κόσμημα...κ κόλλησα....
άντε καλή συνέχεια!!!!!!

Maria είπε...

Ριρη μου,λενε οτι...παντα η προσπαθεια μετραει και οχι τοσο το αποτελεσμα....μα εσυ μας αφησες αφωνους με τις καταπληκτικες δημιουργιες που εφτιαξες!!!!!!!!!!!Ειναι ολα υπεροχα!!!!!!!!!!!!!!

NANTIA είπε...

Δε σχολίασα τελευταία τις αναρτήσεις σου...αλλά σ'αυτή δε μπορώ...πρέπει να σε θαυμάσω και με λόγια Ριρή μου! Είσαι απίστευτη!!! Αυτό που πάντα με εντυπωσιάζει είναι που ποτέ δεν αρκείσαι σε ένα κομμάτι...είσαι της μαζικής παραγωγής!!!
Χίλια μπράβο για το μεράκι σου!

Ρένα είπε...

Είσαι σίγουρη πως είναι η πρώτη σου προσπάθεια;Μηπως έφτιαχνες και στον ύπνο σου κοσμήματα και δεν το θυμάσαι;
Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο Ριρή μου!!!Γεια στα χέρια σου!!!!!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Και μιλάμε και για παραγωγή!!! Και όλα υπέροχα....Μ' αρέσει πολύ αυτό το είδος κοσμήματος όπως και τα χρώματα στις χάντρες! Κι εγώ πάντως το ίδιο κάνω, "αξιοποιώ" τα παλιά κολιέ και αγοράζω από τη λαϊκή.....Στο Ηράκλειο δε συμφέρει να αγοράζεις χάντρες.....

Ανώνυμος είπε...

Όντως Ριρή μου είναι όλα υπέροχα η λέξη χρυσοχέρα όταν αναφέρεται σ'εσένα αποκτά την κανονική της διάσταση.Φιλιά....

Sophie...

dimi είπε...

Γουάου Ριρή! Μας κούφανες πάλι κορίτσι μου!! Είσαι φοβερό ταλέντο! Μπράβο σου!!

Αναστασία είπε...

Για πρωτάρα είσαι φοβερή! Όλα γίναν υπέροχα. Χαλάλι οι δυο μέρες κλεισούρας στο σπίτι!

Kitchen Stories είπε...

Είσαι αυτό που λέμε: Ό,τι βλέπουν τα μάτια σου, φτιάχνουν τα χέρια σου!
Εύγε και πάλι εύγε Ριρή.

althea είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ DESIGN ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

Unknown είπε...

Ριρί έγραψες!!!! Εγινε φανταστικό!!! Και όλα όσα εφτιαξες!!!! Αντε να δω με τι άλλο θα μας εκπλήξεις!!!

Mαρία είπε...

Ριρή μου αν θες το πιστευεις αλλά ακριβως το ίδιο συνέβει και σε μένα! Είδα το κολιέ με την πολύ αρμυρη τιμή στην Υδρα, το ερωτευτηκα και όταν έπεσα πανω σε μια ανάρτηση με οδηγίες (εδώ και 15 μέρες περίπου) πλέκω κολιέ με το βελονάκι όποτε ξεκλέψω λίγο χρόνο απ΄τη δουλειά!

Μαiρη είπε...

Ριρή μου, εσύ έκανες κοσμήματα υπερπαραγωγή!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΡΙΡΗ ΜΟΥ!
ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ...ΜΑΡΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver