Αναγνώστες

6 Νοε 2011

Ας φτιάξουμε μια Χάρτινη Τσάντα…

101_3998

Εδω και αρκετό καιρό  μου είχε καρφωθεί η ιδέα να φτιάξω τσαντούλες χάρτινες από εφημερίδα ( προσπαθώ να εκμεταλλεύομαι και να ανακυκλώνω ότι μπορεί να… ανακυκλωθεί) και παράλληλα να χρησιμοποιήσω τις τσάντες αυτές σαν συσκευασία για τα πορτοφολάκια μου και τα μικρό-αντικείμενα που φτιάχνω..

Το ψάξιμο στο  internet δεν με βοήθησε πολύ, προσπάθησα αλλά κάπου ..κάτι έχανα,ειδικά στις τσακίσεις του πάτου και έτσι βρήκα ένα πολύ ευκολο τροπο να την φτιάξω.,.δείτε πως…

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΣ

101_3976

Βρήκα μια χάρτινη τσάντα  που ήταν ακριβώς το μέγεθος που χρειαζόμουν..

101_4001

Την άνοιξα προσεκτικά, και πέρασα με μαρκαδόρο όλες τις τσακίσεις που είχε η τσάντα, και την έκοψα..

101_3953

Έβαλα από κάτω δυο φύλλα εφημερίδας (για να είναι πιο σταθερή) και καρφίτσωσα πάνω στην εφημερίδα  το πατρόν της χάρτινης τσάντας

101_3956

Έκοψα, ακολουθώντας το σχέδιο..

101_3954

Χωρίς να βγάλω την εφημερίδα , άρχισα να τσακίζω όπου υπήρχε κόκκινη γραμμή, διπλώνοντας μαζί και την εφημερίδα και το πατρόν..

101_3959

Όταν έκανα όλες τις τσακίσεις, αφαίρεσα το πατρόν και έμεινα με την τσάντα-εφημερίδα. Είχα ..αυτό..

101_3960101_3961

ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ !!!!Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΟΥ ΤΡΕΜΕΙ…ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ…ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ!!! 22.57  ΚΥΡΙΑΚΉ ΒΡΆΔΥ!!!

οκ..πέρασε..Συνεχίζω διότι από την τρομάρα μου θα ξεχάσω πως το  έκανα….

Αφού αφαίρεσα λοιπόν το πατρόν, τσάκισα καλά το επάνω μέρος της τσάντας στο σημείο που ήδη είχα μαρκάρει..

101_3962

 

Μετά ,κύλησα με κόλα stick , τις 2 πλαϊνές μακριές άκρες..

101_3966

Υπήρχε και μια τσάκιση στο μέσον του πλαϊνού( αυτή που δημιουργεί την “πιέτα¨")

101_3967

Την πίεσα προς τα μέσα ,και έγινε έτσι( όπως στην φωτο)…

Σειρά είχε ο πάτος..

101_3969

Εδω είχα και ένα μικρό-ατύχημα, έπεσε το τσιγάρο πάνω στον πάτο(ναι..καπνίζω ..δυστυχώς) και μου το έκαψε…Ας οψεται ο σεισμός και  οι πολιτικές εξελίξεις  που μεταδίδει η τηλεόραση και με έχουν .αηδιάσει)..

Αυτό το tutorial δεν θέλει να βγει σωστά …αλλά εγώ επιμένω…

101_3971

Διπλώνω τις 2μεγαλύτερες πλευρές προς τα μέσα.

Κόβω ένα χαρτόνι στο μέγεθος του πάτου, βάζω κόλλα και το σπρώχνω στο εσωτερικό της τσάντας.

101_3972101_3973

Γυρνάω ξανά  στον πάτο και κολαω τις γωνίες και επιτέλους…μοιάζει με τσάντα

101_3974

Έκανα 2 τρυπούλες στο επάνω μέρος,και πέρασα το κορδονάκι (Το κορδόνι είναι κοντό, δεν είχα όμως άλλο( αύριο θα προμηθευτώ σπάγκο που μου αρέσει περισσότερο) Θα μπορούσα βέβαια να περάσω και κορδέλα , οι επόμενες θα είναι πολύ καλύτερες γιατί μου έρχονται διάφορες ιδέες τώρα..)

101_3975101_3978

τα κατάφερα τελικά,αύριο θα προμηθευτώ εφημερίδες και θα πέσω στην παραγωγή!!!!

101_3997

ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ  10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ BAZAAR ΧΕΙΡΩΤΕΧΝΩΝ , ΣΤΗΝ ΛΟΝΤΖΙΑ, ΗΡΆΚΛΕΙΟ , 10-22…, όσες φίλες είναι Ηράκλειο, ας περάσουν να μας δουν από κοντά!!!

Φιλούδια  σας στέλνω και ευχομαι να έχουμε ένα καλό και ..ακούνητο ξημέρωμα!!!

18 σχόλια:

althea είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΚΟΥΝΗΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΥΝΤΟΜΟΣ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ.ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΩΡΑΙΟ ΤΟ TUTORIAL ΣΟΥ ΚΑΙ ΗΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΣΑΝΤΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ.ΜΆΡΕΣΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ-ΤΡΥΠΑ-ΤΣΙΓΑΡΟΥ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΑΚΟΥΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΙΣΙΕΣ ΕΚΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.

althea είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ BAZAAR ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΡΑΔΙΟ κ.λ.π

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Άκρως ενδιαφέρουσες και χρήσιμες οι οδηγίες σου.Ευχαριστούμε πολύ!!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

πολύ καλή η χαρτοτσάντα. Τώρα για τα Χριστούγεννα θα μας χρειαστούν πολλές τέτοιες... Ακούνητοι να μείνετε σας εύχομαι... Καλή εβδομάδα

Christina Perraki είπε...

Καλή σου μέρα RIRI!
Πολύ ωραία η ιδέα σου με τις χάρτινες τσάντες. Σε ευχαριστώ και για το όμορφο σχόλιο που άφησες νωρίτερα στο blog μου.
Χριστίνα
http://www.fauxbilicious.blogspot.com

Unknown είπε...

Καλήμερα!!! Ωραία τσάντα και πολύ ωραίες οδυγίες!!! Μπράβο!!! Καλή βδομάδα!!!!

Maria είπε...

ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΡΙΡΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ...ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΕ ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ ΕΣΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ (ΧΙΧΙ).ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΛΙΓΟ ΜΠΕΛΑΛΙΔΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΘΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ;ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!!!!

Yris είπε...

Yperoxi idea (giati den grafei ellikina den ksero)...kai ego me ta video tou youtube den eida prokipi. Tha dokimaso me ayto ton tropo!

Filakia kales dimiourgies

χρυσάνθη είπε...

Ριρή μου μπράβο!!!Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεαι και λειτουργείς!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!Καλή & ήρεμη εβδομάδα!!!

Emmanuelle είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα :) καλά να περάσετε!!!

el.mar είπε...

Πολύ καλό..ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!!!Φιλιάααα...α σε είδα στο όνειρό μου..χαχα..!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Πολύ ωραία ιδέα...δείχνει τόσο διαφορετική τώρα η χάρτινη τσάντα...μπράβο!!

Jolly είπε...

Πολύ όμορφη ! Μου αρέσουν αυτού του είδους οι τσάντες για δωράκια κα. Τα φιλιά μου!

Δέσποινα είπε...

Ριρή,σε περιμένω στο μπλογκοσπιτάκι μου,κερνάω ποτάκι στην υγειά σου!

maya =^o^= είπε...

μπράβο κοριτσάκι μου!!πολύ όμορφη ανάρτηση!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ωραία τσαντα ΡΙΡΙ μου.. και μαναδική αυτό που το βάζεις ..ε;;όταν έχουμε όμορφες ιδέες κανουμε θαυματα...για μάς και για τούς άλλους....κρίμα απου δεν είδα γρηγορότερα την ανάρτησή σου..για το παζάρι..θα έστελνα την κόρη μου να έρθει...έγώ προσπαθούσα να κάνω μια κρεμάστρα με την προτροπή της φίλης της ΡΕΝΑΣ...που έχει γεμίσει το μπλόκ τηνς με κρεμάστρες!!!!!φιλάκια έχεις κάπου μαγαζί;;;

Ανεράιδα είπε...

Α ωραία! Έγκαιρα το είδα, μπράβο μου! Κρίμα.....Όχι ότι θα μπορούσα σίγουρα να έρθω....Πώς πήγε; Ελπίζω καλά!

Είσαι αυθεντία στις τσάντες, με οποιοδήποτε υλικό Ριρή μου.....!!! Ευχαριστούμε πολύ για τις χρήσιμες οδηγίες!!!

Ράνια Συνοδινού είπε...

Μπορείς επίσης να ζωγραφίσεις πάνω στην χάρτινη τσάντα. Σε κάθε παιδικό party βάζω τα παιδιά μου να κάνουν μια ζωγραφιά και έτσι μένει και το δώρο και η ζωγραφιά.

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver