Αναγνώστες

31 Ιαν 2012

LOVE EDITION MARKET!!!!!

 

 

 

 

50481_223501447741333_1209075726_n

♥ ♥
Το LA BRASSERIE, έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει στο τρίτο mARKeT ♥ ♥ the love edition ♥ ♥ ♥ , το Σαββατο 11 και την Κυριακή 12 Φλεβάρη, από 11 το πρωί (με καφέ & τσάι) μέχρι αργά το βράδυ (με ποτά & cocktails) για την υποστήριξη της φιλοζωικης Κρήτης.

Θα έχετε την ευκαιρία να θαυμάσετε και να διαλέξετε ανάμεσα σε αγαπημένα original χειροποίητα κοσμήματα, αξεσουάρ, γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ & χειροποίητες τσάντες και εσάρπες....

 

 

LA BRASSERIE –ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ 15, ΗΡΑΚΛΕΙΟ

11 και 12 Φεβρουαρίου!!!!!

 

Valentines-Day-Gift-Wallpapers

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!

17 σχόλια:

feysjewel είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ!!!ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΩΤΟ!!!ΦΙΛΙΑ

Marie-Anne είπε...

Καλή επιτυχία Ριρή μου! Μακάρι να μπορούσα να έρθω !!!!

Φιλία είπε...

Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Na perasete teleia kai na to euxaristitheite!

Nena είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Mani di fata είπε...

Εαν ναυλωνες αεροπλανο απο Θεσσαλονικη,1 θα επρεπε να ηταν τεραστιο,2 θα ηταν γεματο,ασε που φουλαρια,τσαντες,γοβες και αλλα συναφη,θα κρεμονταν απο εξω.Αλλα δεν ναυλωνεις οποτε το βορειο κλιμακιο,μενει εκτος.Να περασετε ,κοριτσια αγαπημενα,ΤΕΛΕΙΑ !!!Να πιειτε κοκτειλ Μανχαταν στην υγεια μαςκαι να μας σκεφτεστε!Φιλια Ιωαννα.

EVAGELIA VRETTOU είπε...

καλό μήνα Ριρή μου και καλή επιτυχία! Να περάσετε πολύ όμορφα

Magdalene B. είπε...

καλή επιτυχία!

Ξανθή είπε...

Καλή επιτυχία!!

χρυσάνθη είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΡΙΡΗ ΜΟΥ!!!

Georgia lucky button είπε...

Καλησπέρα Ριρή!
Θα βάλω τα δυνατά μου να έρθω το θέλω πολύ..και να γνωριστούμε.
Φιλιά και καλό μήνα ;)

SpIrToKoYto είπε...

καφεδάκι εσείς συμπεθέρα στις 12,καφεδάκι κι εμείς στις 12...
μόνο που είμαστε μακριά για να το πίναμε μαζί...-:((

Καλή επιτυχία εύχομαι και ο σκοπός καλός...
φιλιά Ριρίκα μου και καλό μήνα..-:))

NANTIA είπε...

Ριρή μου καλημέρα και καλό μήνα!
Σου εύχομαι να σκίσεις, γιατί ό,τι κάνεις είναι απλά τέλειο!!!
Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό Ριρή μου!!!
Κοίταξε λίγο το e-mail σου..κάτι γίνεται..μου έστειλες ένα "άκυρο" mail(!)..μήπως έχει μπεί άλλος μέσα?!....Σε φιλώ!!!

el.mar

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Καλή επιτυχία, Ριρή μου!!

Κάτι άσχετο που δεν τολμώ να το στείλω σε mail γιατί...δεν ξέρω. Μού ήρθε σήμερα ένα μήνυμα από εσένα, το δικό σου μέηλ, γραμμένο στα αγγλικά, λέγοντας ότι έχεις αποκλειστεί σε ξένη χώρα και χρειάζεσαι το ποσό των 1500 δολαρίων. Είναι αλήθεια ή σου χακάρανε το μέηλ;;;

Καλώς Ήρθατε!!!! είπε...

Α!ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Marina είπε...

Καλή μου φίλη είσαι πραγματικά στην Ισπανία;;; Μόλις έλαβα ένα μέιλ από σένα που μου ζητάς 1500 δολάρια επειδή είσαι σε αναγκη στην Ισπανία!!!!!
Αν δεν το έστειλες εσύ κάποιος έχει κλέψει το μέιλ σου και τις επαφές σου!!! Και μάλιστα κάποιος που ξέρει πολύ καλά αγγλικά γιατί το μέιλ ήταν σε άπταιστα αγγλικά! Κοίτα τι πρέπει να κάνεις και σύντομα μη σου κάνουν μεγαλύτερη ζημιά!!!!!!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver