Αναγνώστες

26 Μαΐ 2012

Τσάντες..συνέχεια

206-45
209-45
207-45210-38
Η αγαπημένη μου……
208-40
ααααααααα
Η αλήθεια είναι οτι έχω μεγάλο κέφι αυτό τον καιρό για τσάντες…ισως γιατί μου “μπήκε ¨” η ιδέα να κάνω μια ατομική έκθεση μέσα στο καλοκαίρι…Δεν ξέρω αν τα καταφέρω και αν προλάβω ,αλλά  βάζω στόχο και βλέπουμε..
Γι αυτό α σας δείχνω κάθε φορά πως προχωράει η δημιουργία και εσείς που είστε οι καλύτεροι κριτές μου, θα μου υποδείξετε με τον τρόπο σας αν πρέπει να προχωρήσω στην υλοποίηση του στόχου μου.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων !!
Δείτε στο knit me , πως να φτιάξετε αυτά τα πανέμορφα παντοφλάκια
101_5054_thumb[1]
και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ GIVEAWAY , έμειναν λίγες μέρες ακόμα….

και τέλος…θέλω να ευχαριστήσω την φίλη μουΜαρω, -ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΌ ΔΩΡΑΚΙ  της!!!!!
101_5143
101_5150
Εκπληκτική δουλειά Μάρω !!!!!Χίλια ευχαριστώ.
Ελπίζω σύντομα να έχεις το δικό σου blog ,να μπορέσουν όλες οι φίλες να δουν την δουλειά σου!!
Εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!!σε όλες τις φίλες μου!

14 σχόλια:

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Εξαιρετικά όλα!!! Η πρώτη τσάντα με τα γράμματα είναι όλα τα λεφτά! Καλή συνέχεια!!!!

Sophie είπε...

Πανέμορφες είναι Ριρή μου!!!Καλοδουλεμένες με πολύ ωραίες λεπτομέρειες!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

Froghall είπε...

kala oi treis protes kai eidika auti me ta comic einai apextes :)

Unknown είπε...

Ριρή μου καλημέρα!!! όλες οι τσάντες σου είναι πανέμορφες!!!!
Καλορίζικο και το δωράκι σου!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΕΛΕΙΕΣ ΡΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!1

Miss Marple είπε...

Είναι φοβερές! Πού τα βρίσκεις τόσο όμορφα υφάσματα???

Αναστασία είπε...

Απίθανες οι τσάντες σου, Ριρή μου!
Η κάθε μια μοναδική!!! Τέλεια και τα παντοφλάκια! Φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφες και αυτές!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια

Pepi είπε...

Απίθανες και καλοδουλεμένες! Καλή συνέχεια και με το καλό η έκθεση!

Ada Plouvier-Kopitopoulou είπε...

They are all beautiful. Your bags are lovely for an exhibition. Go for it!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ, ΥΠΕΡΟΧΑ όσα φτιάχνεις.Η τελευταία τσαντούλα αχτύπητη..Δεν μπορώ να μπω στη παρακολούθηση σου για τεχνικού λόγους..λέει..θα επανέλθω!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Τέλειες όλες!!!

marileni είπε...

Πολύ όμορφες οι τσάντες σου ,αυτή με τα σκυλάκια όμως τη λατρέψαμε!!!!!

Σοφία είπε...

Τι τέλεια πράγματα φτιάχνεις,
χίλια μπράβο!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver