Αναγνώστες

20 Ιουλ 2013

H νέα μου αγάπη !!!PATCHWORK!

 

Εδω είμαι!!!!!

Με την νέα μου αγάπη !!!!Όταν εγώ και το Patchwork συναντηθήκαμε,ήξερα ότι θα μου δώσει μεγάλες χαρές !!!
δεν έκανα λάθος…..

Δεν ξέρω πόσες φίλες έχουν ασχοληθεί με αυτή την καταπληκτική τεχνική (Τέχνη γι την ακρίβεια) .αλλά συνιστώ να  στρέψετε το ενδιαφέρον σας  σε αυτό το κομμάτι δημιουργίας, όχι πολύ γνωστό ακόμα στην Ελλάδα αλλα ελπίζω κάποια στιγμή να πάρει την θέση πού του αξίζει.

Στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ έχουμε ήδη ξεκινήσει μαθήματα σε 2 τμήματα,και οι μέλλουσες quilters  είναι κατενθουσιασμένες!!!

Σας προτείνω να παρακολουθήσετε τα μαθήματα της Δασκάλας

Μάνια Χατζηιωαννίδη στο  ftiaxto.gr, (δωρεάν on line μαθήματα),είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να έχετε την πρώτη σας επαφή  με την τεχνική, και να ζητήστε ότι πληροφορίες θέλετε…

Για μένα που αγαπάω πολύ το ράψιμο, αλλά έχω και πάθος με την δημιουργία της υφασμάτινης τσάντας, ήταν ένας  παράδεισος…ένας συνδυασμός όλων αυτών που αγαπώ να φτιάχνω μεσα απο μια εντελώς νέα τεχνική!

Σας δίνω μερικά δείγματα με την μέχρι τώρα δουλειά μας στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ!

Όσες φίλες ενδιαφέρονται για μαθήματα (στο Ηράκλειο) ας απευθυνθούν στο e-mail μου:

ririfotiadi@yahoo.com

Στην διάθεση σας για κάθε πληροφορία!!

φιλικά

Ριρι

 

100_7166

100_7175100_7115101_5853101_5859100_6840111111111111100_684722222222222222222222100_6850333333333333333333101_6382666666666666666666666666666666666666100_7133100_7134

100_7110

14 σχόλια:

nikiad.blogspot.gr είπε...

Καλώς σε βρήκα !!!!Πανέμορφες η
τσάντες σου-σε υπεροχους χρωματικούς
συνδιασμους !!!!

Ada Plouvier-Kopitopoulou είπε...

Κι'έγω, Ειρήνη μου, αγαπάω το patchwork. Ράβω παπλώματα, τσάντες και άλλα. Δίνω και μαθήματα και εδώ στη Σπάρτη οι γυναίκες που παρακολοθούν είναι ενθουσιασμένες!
Είδα και στο Facebook ότι φτιάχνετε πολύ ωραία πράγματα στο Εργαστηρί.

Pepi είπε...

Πανέμορφες οι patchwork δημιουργίες!!!!!Μπράβο σε όλο το "Εργαστήρι"!

ιρινι είπε...

niki ad
καλως σε βρήκα!!!σε ευχαριστω
για το ωραίο σου σχόλιο!

ιρινι είπε...

Ada,
Ξέρω την δραστηριότητα σου, και βεβαίως την δουλεια σου και δηλωνω θαυμαστρια σου!!!
Τυχερές οι φίλες στην Σπάρτη που σε εχουν δασκάλα τους.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να ενημερωσουμε τίς φίλες μας σε ποια σημεία της Ελλάδος γίνονται μαθήματα ωστε να ειναι ευκολότερη η πρόσβαση!!!
φιλιά-

ιρινι είπε...

Pepi,
γλυκειά μου,ολα καλά????
πως σας εχω αναζητήσει ΟΛΕΣ τις φίλες του handmadebags
αλλα εχω τόσο λίγο χρόνο....
Μεγάλωσα κιόλας...
φιλάκια !!!!!

ιρινι είπε...

niki ad
καλως σε βρήκα!!!σε ευχαριστω
για το ωραίο σου σχόλιο!

GreenDotCreations είπε...

Πολύ εντυπωσιακό ξεκίνημα με την καινούρια σου ασχολία! Είναι πάντα τόσο δημιουργικό να δοκιμάζεις καινούριες τεχνικές! Οι τσάντες είναι πραγματικά πανέμορφες! Καλή σου μέρα! :-)

spoon_n_love είπε...

Υπέροχες οι τσάντες,δεν ξέρω τι να διαλέξω,μπράβο σου!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΚΙΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΣΑΝΤΑ!!!!!
ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΑΤΣΓΟΥΟΡΚ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΦΕΤΟΣ ΣΤΗ ΘΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!
ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

el.mar είπε...

Εντυπωσιακά!!!!Μ'αρέσει τόσο πολύ αυτή η τεχνική και το τόσο τέλειο αποτέλεσμα..αλλά για να πω την αλήθεια βαριέμαι να κάνω κάτι τέτοιο :P!!!!Προς το παρόν τουλάχιστον!!!
Πολλά φιλιά!!!

ιρινι είπε...

Rena Christodoulou
ΠΌΣΟ ΧΑΡΗΚΑ !!!!!!!!!!!!ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΥΝΗΜΑ!!!

ιρινι είπε...

ΕL Mar
κουνελάκι μου, σε διαβεβαιω αν το δοκιμάσης και δεις τις δυντότητες δημιουργίας που σου προσφέρει....δεν θα το βαριέσαι, θα το λατρέψης!

Δημιούργησέ το... είπε...

φοβερή δουλειά!καλά λες ότι είναι τέχνη...έχεις απόλυτο δίκιο ...θα το επιχειρήσουμε σίγουρα αφού διαβάσουμε όλα τα μαθήματα στο fiaxto.

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver