Αναγνώστες

9 Οκτ 2013

Πως φτιάχνουμε υφασμάτινα λουλούδια (μέρος Α)

 

Για τα νέα κορίτσια-φίλες του blog , που μου ζήτησαν οδηγίες για απλές κατασκευές υφασμάτινων λουλουδιών !!!

Θα ακολουθήσουν και άλλα σχέδια , ελπίζω να σας αρέσουν!

(είναι λουλούδια που δείχνω και στα κορίτσια μου στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ)

 

285_0_s

ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΣ…(Προτιμήστε βαμβακερά υφάσματα)

Τα τετράγωνα είναι κομμένα  12 χ 12 cm  για  ένα  λουλούδι όπως της φωτογραφίας.Εσείς κόψτε ανάλογα με το μέγεθος του λουλουδιού που προτιμάτε.

285_1_s2

4

285_3_6

285_4_s7

9

10

11

enjoy!!

H συλλογή των φωτογραφιών είναι από το passion furum

4 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ ΡΙΡΙ ΜΟΥ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Υπέροχο το μάθημα το χάρηκα πάρα πολύ!!!Να είσαι καλά κρίμα να μην σ εχουμε στην Αθήνα.Φιλιά και καλή συνέχεια!!

Niki είπε...

Απίστευτο!!

ιρινι είπε...

ευχαριστω πολύ αγάπες μου!!!Μόλις εχω χρόνο θα σας δίνω οτι εχω...
φιλια
Ριρι

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver