Αναγνώστες

15 Ιαν 2011

Η ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΓΑΠΗΣ!!!!!!-COLLAGE ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑ!!!

101_1625ΝΝΝ
101_1619t101_1628101_1629dddd101_1634bb
Τα  Collage  μου .τέλειωσαν!!!!
Τα υλικά που χρησιμοποίησα ,δαντέλες, μάσκες-κούκλες, υφάσματα, όλα αγορασμένα από την Λαϊκή Αγορά!!!
Με αυτά τα collage , συμμετέχω στον μεγάλο  Διαγωνισμό Αγάπης, που διοργανώνεται από την Μαρία Ζ , KEEP THINKING, και λαμβάνει χώρα στο  Greecycle!!!!
Συγχαίρω την Μαρία για αυτή την αξιόλογη  προσπάθεια και , εύχομαι να είναι πολλές οι συμμετοχές και…καλή επιτυχία στις διαγωνιζόμενες!!!!!

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Ριρικα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και φυσικά να σου ευχηθώ καλή επιτυχία!!!
Επίσης να σου πω οτι το βραβείο στο μπλογκ μου είναι και δικό σου (αν δεν στο έχω πει ήδη δλδ)

Φιλιαααααα

Unknown είπε...

Πάρα πολύ όμορφα!!!

Kiki είπε...

Πολύ-πολύ όμορφα!!!
Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

Μarion, είπε...

Πολύ όμορφες συνθέσεις..Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό αγάπης

ΦΙλιά

marilise είπε...

είναι τέλεια θα σε ψηφίσω αέρα πατέρα !!!!

Ειρηνη Σ είπε...

ΡΙΡΙ καλη επιτυχια

Mona Trixa είπε...

Υπέροχα τα κολάζ,όπως και οι άλλες κατασκευές σου!
Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό αγάπης!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver