Αναγνώστες

16 Ιαν 2011

ΤΟ ΠΡΩΤΟ GIVEAWAY ΤΟY 2011!!!!

101_1524N
Η χρονιά ,όπως έχετε διαπιστώσει, μπήκε πολύ δημιουργικά για μένα, αλλά και από ότι βλέπω από τις επισκέψεις μου στα σπίτια σας, το ίδιο συμβαίνει και με σας!!!!
Αξίζει να το γιορτάσουμε !!!!!
Την τσάντα αυτή την έφτιαξα για σας!!!!Μάλλινο καρό, κόκκινο της φωτιάς, ιδανικός συνδυασμός με τα μαύρα ρούχα σας!!!
101_1514

101_1523
Το σχόλιο σας και το όνομα σας,  αρκούν για να λάβετε μέρος στην κλήρωση που θα γίνει  Κυριακή 23 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ , ημέρα ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ!!!!!!
divider
Δείτε επίσης την τσάντα που έφτιαξα ,και την  λάτρεψα, πρώτον για το χρώμα της, κι δεύτερον γιατί είναι πολύ μεγάλη, όπως τις προτιμώ εγώ, και έχει γίνει η αγαπημένη μου αυτό τον καιρό, …
101_1521n
Περιμένω τις συμμετοχές σας!!!

54 σχόλια:

Unknown είπε...

Είμαι πρώτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!! Αν και ως γνωστόν ο πρώτος σπάνια κερδίζει ελπίζω να αποτελέσω την εξαίρεση γιατί την λάτρεψα αυτή την τσαντούλα!!!!
Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία Ριρικα!!!! (ξενύχτησα χι χι χι )

Φιλιααααααα

ιρινι είπε...

Ξενύχτησες και συ Μαράκι????Το κτάλαβα οταν ημουν στο greecycle!!!
Ελπίζω να αρέσει η τσάντα στα κορίτσια,και αυτ'η την φορ'α θα κάνω την ηλεκτρονική κλήρωση, αν μου κάποιος πως γίνεται!!!!!!
Φιλάκια

ria είπε...

ωωωωω!! φιλενάδα είναι πολύ πολύ όμορφη και μακάρι να την κέρδιζα ....!!!!!!!!!
...αν και εμείς πρέπει να σου κάνουμε δωράκι για τα γενέθλια σου και όχι εσύ !!!
θα περιμένω την κλήρωση με αγωνία!!!

Υ.Γ...(Βραβεία!!! δωράκια!!! μα τι γίνετε εδω βρε κορίτσια?? χαχαχα!!!)

Unknown είπε...

Ωωωω!!Πολύ όμορφη!!
+φωνώ με την Ρία , εμείς θα έπρεπε να σου κάνουμε δωράκι!
Καλή Εβδομάδα!!

eva είπε...

Riri μου τι τσαντάρα τέλεια είναι αυτήν!!!
ΈΕω πάθει πλάκα!!!!
Θεϊκά τα χεράκια σου!!!

adriana nikolatos είπε...

Υπεροχη τσάντα, πολυ όμορφη!
Καλή Κυριακή!

Kiki είπε...

Απλά καταπληκτικές και οι δύο!!!
Σε ευχαριστούμε για το giveaway!!
Μια γλυκιά καλημέρα και πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

πανεμορφη τσαντα τη θελω αφου ειναι απο τα χερακια σου!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφηαχ και να ημουν τυχερη!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ωραιο δωρω το θελω!!!!!!!!!!!!!

mpety είπε...

κοκκινη και παν εμορφη τελεια τη θελω!!!!!!!!!!!

ιρινι είπε...

Κορίτσια μου, βλέπω με ενθουσιασμο την ανταπόκριση σας και χαίρομαι πολύ!!ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλώ αφηστε ονομα, πως θα μπείτε στην κλήρωση αν δεν ξέρω το ονομα σας???????

Μarion, είπε...

Ριρή μου τέλεια η τσάντα όπως πάντα ΄βεβαια. Και το χρώμα πολύ καλό..
Φιλιά πολλά :)

( fortounata) είπε...

πολύ όμορφη τσάντα,τυχερή όποια την κερδίσει.φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφη η τσαντα γεια στα χερια σου θα ηθελα να την κερδισω επισησ οταν βγαλεισ τισ καλοκαιρινεσ θελω να τισ δω συντομα.κατερινα

KATERINA είπε...

πολυ ομορφη η τσαντα γεια στα χερια σου οταν παρουσιασεισ τισ καλοκαιρινεσ θα τα ξαναπουμαι ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ είπε...

ΡΙΡΙ ΝΟΜΙΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ E MAIL

cook είπε...

wow!!!εγω θέμω να την κερδίσω!!

Arti είπε...

Είναι και οι δύο τσάντες υπέροχες!!! Αλλά ειδική η πρώτη με το κόκκινο μαύρο κερδίζει τις εντυπώσεις!!! Συνέχισε να μας εκπλήσεις με τη δημιουργικότητα και τη φαντασία σου!!! Φιλιά πολλά!!

gwgw είπε...

Αχου!!! τωρα το πηρα χαμπαρι...βρε ριρη τι χρυσοχερα που εισαι? γεια στα χερακια σου..επαθα πλακα μιλαμε...θελω κι εγω να μπω στην κληρωση αν και ποτε μου δεν εχω κερδισει, ποτε δεν ξερεις..
Φιλακια πολλα!!!

Λία είπε...

πολύ ωραίες και οι 2 τσαντούλες που έκανες ;)

Marina είπε...

Θέλω και εγώ μια τσάντα burbe-ριρι!!! Γι'αυτό θα πάρω και μέρος στην κλήρωση επλίζοντας για το καλύτερο!!! Επίσης έγινα η Νο 99 φίλη σου!!! Με το καλό να τους χιλιάσεις μαζί με τα γενέθλιά σου!!!

SpIrToKoYto είπε...

α..πα..πα...κι έχω μία φουστίτσα που της πάει τρέλα η τσαντούλα...λες...???..μπα....θα με βαρέσουν...
φιλιά συμπεθερούλα και καλή εβδομάδα...-:))

ιρινι είπε...

Marina, Καλώς ορισες στην παρεούλα μας Μαρίνα!!!!Ευχαριστώ για τις ευχές!!!!

mari beika είπε...

Εγώ δεν ξέρω αν θα κερδίσω (δεν είμαι και πολύ τυχερή), αλλά θέλω να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για τα υπέροχα καλητεχνήματα που κάνεις και όχι μόνο!!
Φιλιά πολλά.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πανέμορφες και οι 2!!!
καλή εβδομάδα να έχεις RIRI !!

Eva είπε...

Καλή χρονιά σε όλους μας! Συνέχισε να μας δείχνεις τις υπέροχες δημιουργίες σου.

πουαντερι είπε...

Πωπω τι ωραιες που ειναι;! αλλά και εγω λογω του χρωματος προτιμω πιο πολυ την δευτερη.

Αχ βρε Ριρι μου πως τις κανεις τοσο τελειες;

πουαντερι είπε...

Καλε ειχες γενεθλια;;;;;
να τα εκατοστησεις, να σε χαιρομαστε!

Αγγελικη Ν είπε...

Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις! Πόσο χαίρομαι που σε βρήκα!
Πολύ όμορφη η καρώ τσάντα! Και η άλλη τέλεια!
Πραγματικά για την γιορτή σου εμείς πρέπει να σου κάνουμε δώρα!
Πάω να δω και τα άλλα αριστουργήματά σου!
Μπράβο!

ιρινι είπε...

Πουαντερι., ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΣΗΣ ΚΑΛΕ????ΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΦΟΡΤΟΘΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ!!!!!
ΣΤΙΣ 23 ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ,ΧΑΧΑΧΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Maria B. είπε...

χρυσοχέρα μου εσύ !!!!

καλημέρα, καλή βδομάδα και φιλια πολλά πολλά

NANTIA είπε...

Κι εγώ τη θέλω Ριρή μου!!!! Είναι απλά υπέροχη!!!
Καλή επιτυχία σε όλες!!!

spoon_n_love είπε...

Ριρή μου . . . γιαυτό πήρες τόσα βραβεία.Τέλειαααααααααα η τσάντα.Όποια την κερδίσει θα είναι πολύ τυχερή,μπράβο.Καλή επιτυχία σε όλους

olivetreegirl είπε...

Τι καλά, τι καλά!!!! Πολύ όμορφες οι τσαντούλες και πολύ χαίρομαι που πρόλαβα τον διαγωνισμό!!!!! Σου εύχομαι μια υπέροχη, δημιουργική χρονιά!!!!!! Να περάσεις όμορφα γενέθλεια!!!!

vassiliki είπε...

Καλή χρονιά, με όμορφες δημιουργίες! Ευχαριστούμε για το δώρο που μας προσφέρεις!

Ανεράιδα είπε...

Υπέροχη και αυτή!!

Σου έχω βραβειάκι, έλα να το πάρεις!

Νίκη είπε...

Τι υπέροχο blog! Τέλειες οι τσάντες, αλλά οι ιδέες για "ανακύκλωση" 'απαιχτες. Ξαφνικά θέλω να πιάσω ψαλίδι και ν' αρχίσω τις μετατροπές.
Μπράβο!

marilise είπε...

τέλεια η τσάντα σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να πάρω μέρος στην κλήρωση , καλή και δημιουργική βδομάδα

manousina είπε...

23/1 έχει γενέθλια η χαρουλίτα μου!!!Μήπως να την κερδίσει η μικρή ;;; για τα πρώτα της γενέθλια;;

Craft Fairies είπε...

Την θέλουμε,την θέλουμε!Το τέλειο δωράκι για την καινούργια χρονιά!Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για το τόσο super giveaway!!!

Ειρηνη Σ είπε...

για στα χερια σου ΡΙΡΙ
ελα απο το μπλογκοσπιτο μου να παρεις ενα βραβειο σε παρακαλω
να εισαι καλα

BIKY είπε...

πολύ πολύ όμορφή μπράβο σου !!

Ανώνυμος είπε...

Ριρη μου,πανεμορφες ειναι οι τσαντουλες σου!!!!!!!!
Επισης την προηγουμενη αναρτηση σου τα κολαζ ειναι καταπληκτικα!!!!!!!το ενα ποιο ωραιο απο το αλλο!!!!!!!!!!!Μαρια!!!

stogiaki είπε...

Χρόνια πολλά, πολύχρονη, να τα εκατοστήσεις. Φοβερές είναι και οι δύο τσάντες σου. Μακάρι να την κερδίσω. Πάντα τέτοια.

...irida... είπε...

πολύ όμορφες οι τσαντούλες σου!!μπράβο!!!!

misirlouka είπε...

χριστε μου!!!!!τι υπεροχες τσαντες!!!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!!ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΨΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 2!!!!!.....ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙς ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!

kiki είπε...

Να ΄μαι κι εγώωωω! :-)

Ανώνυμος είπε...

υπέροχη η τσάντα όπως και όλες οι δημιουργίες σου.

Irene είπε...

Fantastic! Τελια τσαντα, λατρευω το κοκκινο!
Ευχαριστουμε πολυ για το δώρο!

Mαρία είπε...

Απίθανες οι τσάντες σου!Γενικα ότι φτειαχνεις είναι πολύ ωραίο!Συγχαρητήρια!!!

ellie είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΤΣΑΝΤΟΥΛΕΣ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...ΜΠΡΑΒΟ

Μαρία Sweet Art είπε...

Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!
Πολύ όμορφες τσαντούλες!!
Θα θελα πολύ να κερδίσω

Φιλάκια

el.mar είπε...

Γειά σου RIRI!Τυχαία μπήκα στο μπλόγκ σου κ είδα μια ΤΕΛΕΙΑ ΤΣΑΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΉ!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο σου!!!!!!!!!!!!!!
Κ εσύ Υδροχοάκι ε!!!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver