Αναγνώστες

23 Φεβ 2011

KAΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΜΕ ΓΛΥΚΑΚΙ!!!!!

Σήμερα δεν θα πλέξουμε, ούτε θα ράψουμε!!!!

Θα τσικνίσουμε μιας και το απαιτεί το έθιμο!!!!

Προμηθευτείτε τα παιδάκια,τις μπριζολίτσες σας , ανάψτε τα κάρβουνα, και φωνάξτε την παρέα σας  ,μασκαρεμένους και μη ,και ξεφαντώστε όσο μπορείτε!!!!

Ξέρω..η διάθεση πεσμένη , μα είπαμε δεν το βάζουμε κάτω!!!

Δώστε το καλό παράδειγμα ,τα παιδιά μας  ..δεν καταλαβαίνουν από οικονομική κρίση και ΝΔΤ!!!!!! Και στο κάτω-κάτω, μια μέρα ξεφαντώματος την δικαιούμαστε όλες!!!!!

Εγώ θα σας κεράσω το γλυκάκι!!!(το ετοίμασα νωρίς  για να έχω  ελεύθερο χρόνο για το ….το τσίκνισμα)


ένα ωραιότατο κέικ πορτοκαλιού-σοκολάτας με  γλάσσο λευκής και μαύρης σοκολάτας!!!
Ιδού και η συνταγή, προλαβαίνετε αν θέλετε να το φτιάξετε!!!
υλικά
2 φλιτζάνια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 φλιτζάνι ζάχαρη
1 φλιτζάνι βούτυρο ή μαργαρίνη
3 αβγά
Μισό φλιτζάνι γιαούρτι στραγγιστό
1 κοφτό κουταλάκι αλάτι
2 κουταλιές κακάο
2 κουταλιές γάλα φρέσκο
2 κουταλιές ξύσμα πορτοκάλι (από ακέρωτο πορτοκάλι)
2 κουταλιές χυμό πορτοκαλιού φρέσκο
Για το γλάσο:
250 γραμμ. λευκή σοκολάτα
50 γραμμ. κουβερτούρα
Όλα τα υλικά να είναι σε θερμοκρασία δωματίου.
Χρησιμοποιήστε το ίδιο φλιτζάνι για μέτρο.
Εκτέλεση:
Χτυπάτε το βούτυρο ή τη μαργαρίνη με την ζάχαρη να αφρατέψει. Στην συνέχεια ρίχνετε τα αβγά, χτυπάτε καλά και συνεχίζετε με το γιαούρτι και το αλάτι. Τέλος ρίχνετε το αλεύρι και αφού ενωθούν καλά τα υλικά σταματάτε το χτύπημα.
Χωρίζετε το μείγμα στα δύο.
Στο μισό μείγμα ρίχνετε το κακάο και το γάλα και ανακατεύετε πολύ καλά να ενσωματωθούν.
Στο άλλο μισό ρίχνετε το ξύσμα και το χυμό πορτοκάλι και ανακατεύετε επίσης καλά. Οπότε τώρα έχετε ένα μείγμα σοκολατένιο και ένα πορτοκαλένιο!
Βουτυρώνετε και αλευρώνετε μία ρηχή φόρμα του κέικ χωρίς σχέδια.
Βάζετε τα μείγματα εναλλάξ στη φόρμα, κουταλιά-κουταλιά. Μία από το σοκολατένιο, μία από το πορτοκαλένιο. Δεν τα ενώνετε, τα αφήνετε έτσι.
Ισιώνετε την επιφάνεια μόνο, με ένα κουτάλι.
Ψήνετε στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο,45-50 λεπτά περίπου. Αν θέλετε κάντε και το τεστ με την οδοντογλυφίδα.
Βγάζετε το κέικ και το αφήνετε να κρυώσει.
Λιώνετε την ασπρη σοκολάτα σε μπεν μαρι, την ρίχνετε στο κέικ, σχεδόν να το καλύψει, , στην συνέχεια λιώνετε την κουβερτούρα  πάλι σε μπεν μαρί, και κάνετε σχέδια πάνω στην άσπρη σοκολάτα!
Αφήστε 1-2 ώρες να στεγνώσει εντελώς το γλάσσο!!
101_0106
σημ. Η συνταγή  είναι από το  food and life , δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το link, και ζητώ συγνώμη  , όμως την είχα βρει πολύ παλιά και δεν είχα κρατήσει παραπάνω στοιχεία!!!
Design_O_
Θα σας πω και για τα τυροπιτάκια..της τεμπέλας !!!!
101_0111
Αν θέλετε να φτιάξετε γρήγορα τυροπιτάκια, αγοράστε το πακέτο με τα στρογγυλά τυροπιτάκια σφολιάτας και αφήστε τα να ξεπαγώσουν.
θρυμματίστε με το πιρούνι 300-400 γ, φέτα (όχι πολύ αλμυρή), ρίξτε μέσα ένα αυγό,και ανακατέψτε!!
Τοποθετείστε το κάθε σφολιατάκι σε ελαφρώς βουτυρωμένο ταψί, ρίξτε 1 κουταλάκι από το μείγμα τυριού, και κλείστε το.
Με ένα πιρούνι, τρυπήστε την επιφάνεια  σε ένα-δύο σημεία, αλείψτε τα τυροπιτάκια με  1 αυγό αραιωμένο με λίγο γάλα, και ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180, για 20-22 λεπτά!!

Αν  τώρα  θέλετε πραγματικά να απολαύσετε μυζηθροπιτάκια , φτιάξτε την συνταγή της Vita, θα ενθουσιαστείτε!!!!!
ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!!!!!

38 σχόλια:

Marina είπε...

Το κέικ ειναι η τσάντα και τα τυροπιτάκια τα πορτοφόλια;;;; Μπράβο μασκάρεμα!!!
....χα....χα.....χα....
Αυτά παθαίνεις άμα ράβεις όλη την ώρα! Άντε να πιστέψει ο άλλος ότι είναι μαγειρεμένα και όχι μεταμφιεσμένα!!!

ιρινι είπε...

XAXAXA!!!!Ειπα και εγώ να σας κεράσω κάτι..δεν εκανα την ανάρτηση στο COOKING TIME ,το μαγειρικό μου blog,ειπα μια φορά να κεράσω κι απο δώ!!!!!
Τι κάνεις τέτοια ωρα ξύπνια???Γιατί δεν πλέκεις το εργόχειρο..να τελειώση καμιά φορά!!!!!
Φιλια και καλή Τσικνοπέμπτη!!!!

Lila Xagorari είπε...

Μπορώ να έχω λίγο κέικ με τον καφέ μου????

Μαiρη είπε...

Πρωί-πρωί και μας άνοιξες την όρεξη!!! Καλή τσικνοπέμπτη Ριρή μου!!!

Νίκη είπε...

Καλή Τσικνοπέμπτη και σε σένα Ριρή μου! Γλυκάκι πήρα, τέλειο.

πουαντερι είπε...

Καλη τσικνοπεμπτη αλλά εγω δεν αντεξα το βρηκα και στο στελνω.
Πολλα φιλια!!!

Unknown είπε...

σκέτη αμαρτία το γλυκό!!! και μόνο που το βλέπεις!!!
θα το δωκιμάσω σίγουρα!
Φιλάκια πολλά!και καλό τσίκνισμά!

Unknown είπε...

ααααα πέρνα και από το blog μου
σου έχω κάτι^^

λΕλένη είπε...

Καλη σου μέρα!!! Τα τυροπιτάκια της τεμπέλας;;; Μα καλά για μένα την έβαλες τη συνταγή;;; Επισπεύσαμε τη γνωριμία μας;; Χαχα! Ευχαριστούμε! Πολλά φιλιά!

SpIrToKoYto είπε...

χρόνια πολλά συμπεθέρα και του χρόνου...μας έστειλες πρωι πρωί...
φιλιά και καλά τσικνίσματα...-:))
( κοίτα μη ξεχάσεις να δώσεις στο γαμπρούλη μου τα κοψιδάκια του χρονιάρα μέρα...)

ιρινι είπε...

Λίλα,
Ευχρίστως, σου εχω κρατήσει την μεριδούλα σου!!!!Καλή σου Μέρα!!!

ιρινι είπε...

Μαίρη,
Καλή σου Μέρα!!!!!Καλά τσικνίσματα Μαιρούλα!!!!!!

ιρινι είπε...

Νίκη,
Νάσαι καλά Νίκη, Καλή Τσικνοπέμπτη ευχομαι και σε σένα!!!!

ιρινι είπε...

πουαντερί,
Δεν με αφήνεις να ..αγιάσω μια μέρα!!!!
Ειναι εκπληκτικό ,σύντομα θα το δείς επάνω μου!!!Φιλιά!!!

ιρινι είπε...

Chris,
πολλά -πολλά ευχαριστώ!!!!!!Αρχίζει υπέροχα η μέρα μου με το βραβείο!!!!
Ο καφές θα σε περιμένει, οταν με το καλό κατέβης!!!!!!
Σε φιλώ!!!

ιρινι είπε...

λΕλένη,
Καλή Τσικνοπέμπτη !!!!!Ναι τα τυροπιτάκια ειναι της στιγμής, τα πιο τεμπέλικα τυροπιτάκια για ακαμάτρες σαν εμένα χιχιχι!!!

ιρινι είπε...

SpirToKoyTo,
Χρόνια πολλά συμπεθερούλα μου!!!!Θα στον προσέξω τον γαμπρούλη σου!!Μπορώ να κάνω και διαφορετικά???Δεν θα μας αφήσει να απολαύσουμε φαγητό, αν δεν δοκιμάσει αυτός πρώτα!!!ΚΑΛΆ ΝΑ ΠΕΡΆΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ!!!

Asteri (Maria) είπε...

Παίρνω οπωσδήποτε ενα κομμάτι κέικ και ένα τυροπιτάκια
Φιλιά
Καλά τσικνίσματα

ιρινι είπε...

Asteri,
γειά σου Αστεράκι μου!!!!!!Καλά Τσικνίσματα !!!!!!!
φΙΛΆΚΙΑ

Maria B. είπε...

ευχαριστούμε για το κέρασμα ! Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου καλή τσικνοπέμπτη !!!

φιλια πολλά

EVAGELIA VRETTOU είπε...

σοκόλαση Ριρή!!! ευχαριστούμε για την υπέροχη πρόταση, φαίνεται λαχταριστή! Καλή Τσικνοπέμπτη με κέφι και φαγοπότι!

Katerina Galati είπε...

Ριρή, μου άνοιξες την όρεξη!!! Το κέικ φαίνεται απολαυστικό και τρελαίνομαι για ότι έχει πορτοκάλι.
Εύχομαι να περάσεις όμορφα την τσικνοπέμπτη και να διασκεδάσεις!!!
Φιλιά

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ..ΚΟΛΑΣΗ!!
ΚΑΙ ΤΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΑ...ΝΟΣΤΙΜΑ!!
ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΧΑΧΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ Ε?????
ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΕΙΝΑΙ!!!
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΜΑ!!!

Ανεράιδα είπε...

Πω πω και το κέικ και τα τυροπιτάκια πρέπει να σου έγιναν πεντανόστιμα!!! Έτσι φαίνονται....Ευχαριστούμε για τις συνταγές!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλό τσίκνιοσμα riri! Γευστικότατο το γλυκό και τα τυροπιτάκια! Όσο για το βελονάκι? Ένα έχω να πω: μας ξεπέρασες!!!

Jolly είπε...

Λαχταριστό το κέικ και όπως όλα όσα κάνεις τέλεια διακοσμημένο.....καλά να περάσεις!

Unknown είπε...

Αααααα Ριρικα ευτυχώς που δεν είχα την ανάρτηση σου εχθές γιατί αλλιώς πάει η δίαιτα !!!!!!!!!! χα χα χαΥπέροχα όλα ....το γλυκό με καλούσε και τα τυροπιτάκια φώναζαν μελωδικά το ονομά μου!!!!

olivetreegirl είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για το κέρασμα, εύχομαι να πέρασες όμορφα χτες!!! Τα πλεκτά της προηγούμενης ανάρτησης, το ένα καλύτερο από το άλλο. Πιο πολύ μου άρεσε το βραχιόλι αλυσίδα και η θήκη για το κινητό!!!

ιρινι είπε...

Μαρία Β.
ευχαριστώ, ελπίζω να πέρασες και εσύ καλά την Τσικνοπέμπτη!!!
Καλό Σ/Κ!!

ιρινι είπε...

ΕVAGELLIA VRETOU

To κεικ αυτό, ειναι πεντανόστιμο, σου συνιστω να το φτιάξης με την πρώτη ευκαιρία!!!
Καλό Σ/Κ!!!!!

ιρινι είπε...

Κaterina Galati,
Πέρασα πολύ ωραία, φάγαμε και ηπιαμε ανεξέκεκτα...αλλά δεν πειράζει...Και του Χρόνου να ειμαστε ολοι καλά!!!!
Το κείκ ..φοβερό!!!

ιρινι είπε...

lourdi lourdaki,
πως τα πέρασες εσύ φιλενάδα μου???
θα μου τα πείς απο κοντά...Η πουαντερί μου εστειλε πατρον..για κάπα
θα την δείς ειναι πολύ ωραία!!!
Φιλάκια-ελπίζω να σε δω σύντομα!!!

ιρινι είπε...

Ανεράιδα,
τα τυροπιτάκια δεν ειναι κάτι..συγκλονιστικό, νόστιμα μεν αλλά εχω φάει και νοστιμότερα, ομως το κέικ ειναι απαιχτο!!!!
Καλό Σ/Κ!!!!

ιρινι είπε...

μπλεγμένο κουβάρι,
Σας ξεπέρασα ????Ωραίο ανέκδοτο κουβαράκι μου...Σήμερα ηθελα να ενώσω 2 τόξα..και δεν ηξερα πως....αστα...
Εχω κάνει βέβαια κάποια πρόοδο, αλλα ξέρω οτι εχει πολύ δρόμο ακόμα για να πω οτι εμαθα!!!
Το κείκ πάντως, απιθανο!!!Εκεί τα καταφέρνω καλύτερα!!χαχαχα!!!

ιρινι είπε...

olivetreegirl,
η θήκη κινητού στην πραγματικότητα ειναι πολύ πιο ωραία απο οτι φαίνεται στην φωτογραφία. Το θέμα ειναι, οτι οι ακαμάτρες οι φιλενάδες μου ,αρχισαν πάλι...θέλω κι εγώ μία!!Μπελά εβαλα στο κεφάλι μου, χαχαχα!!!
Καλό Σ/Κ σου ευχομαι!!!!

χρυσάνθη είπε...

Ριρή , εγώ επειδή δεν μπόρεσα να τσικνίσω , έπεσα με τα μούτρα στα τυροπιτάκια σου και το πεντανόστιμο κεκάκι.Μμμμ μούρλια!!!!!

ιρινι είπε...

χρυσάνθη,
Κρίμα που δεν τσίκνισες....Αλλα, δεν πειράζει, εχουμε ακόμα την τελευταία Κυριακή των Αποκρεων να ..τσικνίσουμε,και ελπίζω να μην χάσης την ευκαιρία ..να το ρίξης λίγο εξω!!!
Φιλιά!!!

eudokia είπε...

τωρα εχουν περασει οι μερες οποτε δεν σου ευχομαι για την τσικνοπεμπτη!!ηθελα να σε ρωτησω η συναντηση για τις ηρακλειωτισσες ειναι τελικα στις 12 μαρτιου;ευχαριστω!!

flick photostream

RiRi Fotiadi - View my recent photos on Flickriver